Artykuły biznesowe, finansowe, z ekonomii. Poszukujesz szkolenia biznesowego ?

Jak się zaprezentować producentom radiowym

Zacznij regularnie słuchać radiowych audycji talk show. Obserwuj, co sprawia, że ich goście wypadają dobrze albo źle. Zauważ, w którym momencie masz ochotę zmienić stację. Kiedy zacząłeś się mentalnie wyłączać? Czy głos gościa był zbyt monotonny?

Analizując wywiady udzielane przez innych, możesz poprawić własne wystąpienia. Producenci radiowi żyją w świecie głosu. Głosy gospodarzy audycji radiowych i DJ-ów zajmują ważne miejsce w sercach i umysłach ich najwierniejszych słuchaczy, a głos gościa może uświetnić program lub go zrujnować.

Najlepiej kontaktować się z producentem radiowym, mając dobrze przygotowany scenariusz. Musisz rozbudzić jego apetyt na program, który chcesz zaproponować, a następnie wysłać mu dodatkowe materiały faksem, e-mailem lub zwykłą pocztą, zgodnie z jego preferencjami. Aby dostać się do audycji radiowej, trzeba:

– mieć żywy, przyjemny głos,

– przygotować kuszącą prezentację, która rozbudzi zainteresowanie producenta,

– być wytrwałym.

Gdy rozmawiasz z producentem przez telefon, mów ożywionym, pogodnym głosem, jakiego użyłbyś podczas wywiadu w radiu. Pamiętaj, że to jest twoje przesłuchanie. Musisz być także przygotowany, aby niezwłocznie wysłać faksem lub e-maiłem prezentację w formie pisemnej wraz z dodatkowymi materiałami. Jeśli używasz faksu, dopilnuj, żeby na każdej stronie wysyłanego dokumentu widniało twoje nazwisko, numer telefonu i adres strony internetowej, na wypadek gdyby materiał został podzielony, a producent chciał się z tobą skontaktować. Dobrym pomysłem jest także umieszczenie tego materiału na twojej stronie internetowej (zob. rozdział 10).

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.