Słowa kluczowe: istota internetowej kampanii marketingowej

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre strony pojawiają się na pierwszym miejscu wśród wyników wyszukiwania, a inne na dziesiątej stronie? W dziedzinie optymalizacji wyszukiwarek internetowych często zachodzą zmiany, ponieważ w takich programach, jak Google stale stosuje się coraz doskonalsze algorytmy wyszukiwania. Jednak umieszczenie na stronie internetowej odpowiednich słów kluczowych nadal pozostaje efektywnym sposobem przyciągnięcia odbiorców docelowych.

Jak zapewne wiesz, słowa kluczowe to słowa lub krótkie wyrażenia umieszczone w tekście i kodzie strony internetowej. Na przykład słowami kluczowymi, których używam na mojej stronie, są „PR”, „public relations”, „promocje”, „reklama”, „jak napisać notatkę prasową”, „przykładowa notatka prasowa”, „komunikat dla mediów”, „komunikat dla prasy” i inne. Choć trzy ostatnie odnoszą się zasadniczo do tego samego dokumentu, ludzie używają każdego z nich jako słowa kluczowego, po którym przeszukują Internet. Dopilnowałam więc, aby na mojej stronie znalazły się wszystkie te terminy.

Przystępując do pracy, należy stworzyć długą listę slow kluczowych, jakich docelowi odbiorcy mogą użyć, aby znaleźć ciebie i twoją firmę. Powinieneś przyjąć niekonwencjonalne podejście, starając się dobrać słowa kluczowe i krótkie opisowe frazy na tyle specyficzne, aby mogły wyróżnić cię na tle konkurencji.

Aby znaleźć maksymalnie dużo słów, jakich ludzie mogą użyć, szukając eksperta z twojej dziedziny, poproś przyjaciół i rodzinę o pomysły. Poszperaj w Internecie, odwiedzając strony wysoko notowanych konkurentów, i sprawdź, jakich słów kluczowych użyli w opisie działalności. Celem tej czynności nie jest „podkradanie” słów kluczowych, ale sprawdzenie, jak inni ich używają i układają w tekście. Możesz to zrobić, używając przeglądarki Internet Explorer i w menu Widok wybierając Źródło. Przejrzyj teraz kod HTML i znajdź następujący ciąg:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *