Artykuły biznesowe, finansowe, z ekonomii. Poszukujesz szkolenia biznesowego ?

Wystąpienia publiczne

Ta metoda marketingowa nie tylko nic Cię nie kosztuje, a może nawet przynieść Ci dochody. Niemal w każdym mieście istnieje kilka organizacji członkowskich, zapraszających różnego rodzaju mówców do wykonania prezentacji na swoich comiesięcznych zebraniach. Niektóre z nich to organizacje charytatywne, inne mają określoną orientację biznesową lub zawodową. Oferują Ci publiczność, więc urzeknij ją swoją historią na temat tego, jak zwolniłeś swojego szefa. Opowiedz im, jak rozczarowałeś się pracą pod czyjeś dyktando i otworzyłeś własną firmę. Jeśli nie przywykłeś do wystąpień publicznych, proponuję, abyś przygotował krótką prezentację, po której słuchacze będą zadawać Ci pytania.

Wiesz już wszystko na temat zwolnienia własnego szefa, jako że przeczytałeś większą część tej książki. Wiesz też więcej na temat swojej firmy niż ktokolwiek inny. Jesteś dobrze przygotowany, poradzisz sobie zatem z każdym pytaniem. Zamień swój słaby punkt w zaletę, informując publiczność, iż zawsze uważałeś, że interaktywne sesje są znacznie bardziej interesujące niż wykłady.

Na końcu prezentacji wypróbuj swoje nowe umiejętności dotyczące nawiązywania kontaktów biznesowych. Nie wystarczy, że powiesz słuchaczom „Wiecie gdzie mnie znaleźć. Jeśli chcecie moich usług, zadzwońcie”. Nie możesz żyć nadzieją, że ktoś się z tobą skontaktuje, poproś zatem słuchaczy o zostawienie swoich wizytówek, abyś mógł wysłać im swój bezpłatny biuletyn.

Jeśli prowadzisz interes, w którym przyjmujesz klientów, na przykład związany z doradztwem finansowym, rachunkowością, prawem lub coachingiem, nie spodziewaj się, że szczęście się do ciebie uśmiechnie i zdobędziesz nowych klientów po wygłoszeniu prezentacji. Spróbuj następującej metody na zgromadzenie nowych kontaktów.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.