Artykuły biznesowe, finansowe, z ekonomii. Poszukujesz szkolenia biznesowego ?

Kiedy zadzwoni telefon cz. II

Zawsze pytaj osobę dzwoniącą o to, w jaki sposób zdobyła Twój numer. Musisz wiedzieć, co spowodowało, iż zadzwoniła. Czy przyczyną była przeprowadzona przez Ciebie prezentacja? A może ogłoszenie w gazecie lub Twoje oświadczenie prasowe? Dowiedz się, który z filarów marketingu zadziałał w danym przypadku.

Jest to odpowiedni moment na kontratak. Zazwyczaj osoby, które dzwonią do Twojej firmy, są w najwyższym stopniu zainteresowane Twoją działalnością. Właśnie w tym momencie są zmotywowane do działania. Być może wiedzą o Tobie już od jakiegoś czasu, być może natknęli się na Twoje ogłoszenie, ale coś sprawiło, iż zareagowali właśnie dziś. To trochę jak z rynną, z której każdego dnia kapie na Ciebie woda, kiedy wychodzisz z domu. Irytuje Cię to do momentu, aż któregoś dnia rynna pęka i zalewa Cię wodą. Dopiero wtedy wracasz do domu, chwytasz książkę telefoniczną i dzwonisz do hydraulika.

Musisz dowiedzieć się, co spowodowało, iż zaczęli poszukiwać Twoich usług. Nie dowiesz się, jeśli nie zapytasz. Może być to nowy element, który wypróbowałeś w swojej strategii marketingowej i który okazał się strzałem w dziesiątkę.

Powszechnym błędem, jaki popełniają właściciele firm, jest podejmowanie za klientów decyzji o tym, kiedy firma będzie miała najwięcej pracy. Zakładają, iż na przykład w styczniu i lutym zawsze panuje stagnacja. Dlaczego? Jeśli konkurencyjne firmy założą podobnie, to styczeń i luty będą dla Ciebie najlepszym okresem na działanie, jako że konkurencja jest wówczas uśpiona. Kiedy wszystkie inne firmy nawet nie próbują reklamować ani promować swoich usług, ty to zrób. W przełamywaniu trendów nie ma nic złego. Pozwól, że opowiem Ci, jak to było w moim przypadku.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.