Artykuły biznesowe, finansowe, z ekonomii. Poszukujesz szkolenia biznesowego ?

Reklama

Reklama może przynieść oczekiwane skutki, jeśli odpowiednio się do niej zabierzesz. Reklama jest czasem porównywana do studni bez dna. Wielu ludzi uważa, że nie ma ona sensu, że jest tylko stratą pieniędzy. Ależ oczywiście, że ma sens. Jest obecna wszędzie – w każdej gazecie, czasopiśmie, w telewizji i w radiu. Reklama działa, a każdy, kto twierdzi inaczej, po prostu źle się do niej zabiera. Są to ludzie, którzy wydają na reklamę fortunę, niewiele dostając w zamian. Właściwie przeprowadzona kampania reklamowa może znacząco wpłynąć na rozwój firmy.

Sprzedawałem i kupowałem reklamy przez wiele lat. Przedstawię Ci teraz rady, w jaki sposób robić to prawidłowo, tak aby zwiększyć sprzedaż. Nie tylko pokażę, jak unikać błędów na tym polu, ale również zdradzę, jak oszczędzać na reklamie. Uczyłem się tego nieraz na własnych błędach. t Badania dowodzą, iż reakcja na reklamę zależy od częstotliwości jej pojawiania się.

Nie daj namówić się na zakup drogiej reklamy w gazecie lub czasopiśmie. Nie ma żadnych dowodów na to, że kosztowna reklama działa lepiej. Postaw na małą reklamę w odpowiedniej rubryce. Badania dowodzą, iż reakcja na reklamę zależy od częstotliwości jej pojawiania się. Być może po pierwszej emisji Twojej reklamy zadzwoni do Ciebie parę osób, jednak jeśli pojawi się ona ponownie po tygodniu, wzbudzi większe zainteresowanie. Dzieje się tak do czwartego tygodnia, później następuje stagnacja. Odczekaj tydzień lub dwa, a następnie powtórz cykl i czekaj na kolejny wzrost zainteresowania. Jeśli reklama odniesie sukces, zmień ją – nie powtarzaj tej samej reklamy.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.