E-zin jako narzędzie sprzedaży
E-zin (elektroniczny magazyn) powinien być bogatym w treść źródłem, przeglądanym przez obecnych i przyszłych klientów zachłannie, gdy tylko pojawi się w skrzynce, zawierającym trudne do znalezienia informacje, na które czytelnicy niecierpliwe czekają. Publikując e-zin, zwiększasz swoją wartość, podkreślasz kompetencje i pomagasz rozprzestrzeniać pozytywne opinie.
Elektroniczne czasopismo to potężne narzędzie promocji, które pozwala uzyskać adresy e-mail potencjalnych klientów, utrzymać wśród nich świadomość oferty i subtelnie nawiązać do produktu lub usług w każdym wydaniu.
Prawdopodobnie otrzymujesz wiele e-zinów, lecz nie masz czasu lub ochoty otwierać większości z nich. Jednak być może niektóre zawierają tak wspaniałą treść, że nie możesz się doczekać ich otrzymania.
Aby zareklamować się jako wiarygodne źródło informacji, musisz zadać sobie trud stworzenia jak najlepszego e-zinu i upewnić się, że oferujesz czytelnikom to, czego potrzebują. Twój e-zin nie musi być obszerny, lecz powinien podawać subskrybentom wartościowe informacje, na przykład w formie:
– łatwych do wykorzystania wskazówek,
– studiów przypadku lub przykładów ludzi, którzy osiągnęli sukces,
– przykładów innowacyjnych technik,
– podsumowania artykułów lub nowych książek dotyczących danej niszy rynkowej,
– wywiadów z ekspertami,
– sondaży (możesz wykonać sondaż w swojej niszy i podać subskrybentom wyniki),
– artykułów gościnnych (możesz zaprosić subskrybentów do dzielenia się doświadczeniami związanymi z tematem e-zinu).